1024

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

Σύμφωνα με την απόφαση της ΕΕΤΤ Αριθμ. 966/2 – ΦΕΚ 5266/Β/30-11-2020, ενημερώνουμε τους χρήστες μας ότι η κλήση στο 1024 υπόκειται στην Τιμολογιακή Πολιτική που εφαρμόζει έκαστος πάροχος κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, θα πρέπει να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα του παρόχου σας και στην ιστοσελίδα του Παρατηρητηρίου Τιμών, Τηλεπικοινωνιακών και Ταχυδρομικών Προϊόντων Λιανικής της ΕΕΤΤ.

210 668 2222

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

camera

Είστε Πολλοί & Μοναδικοί! Σας Ευχαριστούμε!» υπενθύμισε η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» στους εργαζόμενους και τους πελάτες της, με τη φετινή συμμετοχή της στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.

Η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.», η εταιρεία λειτουργίας της Αττικής Οδού, συμμετείχε φέτος στην Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών (1-6 Οκτωβρίου 2018), η οποία τελεί υπό την Αιγίδα του Εθνικού Ινστιτούτου Εξυπηρέτησης Πελατών (ΕΙΕΠ), στέλνοντας τόσο στους πελάτες, όσο και στο προσωπικό της, ένα ειλικρινές μήνυμα: «Είστε Πολλοί & Μοναδικοί! Σας Ευχαριστούμε!».

 

Διατηρώντας πάντα τον ανθρωποκεντρικό της χαρακτήρα, η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» βρίσκει διαρκώς τρόπους κι ενέργειες για να στηρίζει το ανθρώπινο δυναμικό της. Φέτος, μέσω του ευχαριστήριου μηνύματος «Είστε Πολλοί και Μοναδικοί!», έδωσε σε πάνω από 500 εργαζόμενούς της με παιδιά, τη δυνατότητα για μία οικογενειακή βόλτα στο Αττικό Ζωολογικό Πάρκο.

 

Τέλος, με 16 χρόνια αδιάλειπτης λειτουργίας, η «Αττικές Διαδρομές Α.Ε.» μπορεί να καυχηθεί με ασφάλεια για το άρτιο επίπεδο εξυπηρέτησης που προσφέρει καθημερινά, 7 ημέρες την εβδομάδα, 365 ημέρες τον χρόνο, στους πελάτες της. Απόδειξη γι’ αυτό αποτελούν τα αποτελέσματα της Ετήσιας Έρευνας Ικανοποίησης Πελατών, όπου οι δείκτες ικανοποίησης από τις διάφορες υπηρεσίες που προσφέρουν οι εργαζόμενοι και οι ομάδες επέμβασης παραμένουν σε πολύ υψηλά επίπεδα.