Στην Αττική Οδό:
Στο δίκτυο συνεργαζόμενων τραπεζών/επιχειρήσεων:
(Τα έξοδα πληρωμής ορίζονται και κρατούνται εξ ολοκλήρου από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα/επιχειρήσεις)
* H ανανέωση είναι δυνατή μόνο με την προσκόμιση της ηλεκτρονικής συσκευής e-PASS.
** Για κατόχους πιστωτικών ή προπληρωμένων καρτών Eurobank.
*** Για κατόχους πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών ή λογαριασμού Εθνικής Τράπεζας.
Οι πληρωμές που πραγματοποιείτε μέσω τραπέζης καταχωρούνται στο σύστημα πληρωμών μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα και ΜΟΝΟ εφόσον στην αιτιολογία της πληρωμής σας καταχωρηθεί ο οκταψήφιος κωδικός πελάτη/συνδρομητή, που είναι ο ίδιος με τον αριθμό που αναγράφεται στο λογαριασμό σας ή στην αίτηση εγγραφής σας, σύμφωνα με τα υποδείγματα που ακολουθούν.
υπόδειγμα 1
υπόδειγμα 2
Σε περίπτωση μη καταχώρησης του 8ψήφιου κωδικού, η πληρωμή σας δυστυχώς δεν καταχωρείται στο σύστημα.
Επίσης, θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν καταχωρούνται στο σύστημα πληρωμές σας με μεταφορά ή έμβασμα από άλλο τραπεζικό ίδρυμα.
Πώς μπορώ να διακόψω τη συνδρομή μου;
Μπορείτε να διακόψετε οποιαδήποτε στιγμή τη συνδρομή σας, εφόσον το ζητήσετε εγγράφως, σ’ ένα από τα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών επί της Αττικής Οδού, επί του αυτοκινητόδρομου Μορέας (Ε.Ο. Κορίνθου-Τριπόλεως-Καλαμάτας) ή στο νέο Σημείο στις εγκαταστάσεις του «I. KTEO Κόμβος Αμαρουσίου» για το οποίο δεν απαιτείται είσοδός σας στην Αττική Οδό.
Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την ταυτότητά σας ή το διαβατήριο και να επιστρέψετε τη συσκευή e-PASS ή την ειδική κάρτα λογαριασμού σε κατάσταση λειτουργίας, ενώ το τυχόν διαθέσιμο υπόλοιπο του λογαριασμού σας θα σας επιστραφεί.
Για εταιρικούς λογαριασμούς, απαιτείται εξουσιοδότηση σφραγισμένη και υπογεγραμμένη από τον νόμιμο εκπρόσωπο.