1024

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

210 668 2222

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

Διόδια, εμπορική διαχείριση & τηλεφωνική εξυπηρέτηση

Σύστημα Διοδίων

Στην Αττική Οδό, όλοι οι Σταθμοί Διοδίων έχουν τοποθετηθεί στις εισόδους του αυτοκινητόδρομου, σε ειδικά διαμορφωμένους χώρους. Έτσι, οι οδηγοί πληρώνουν διόδια μόνο μια φορά, κατά την είσοδό τους στον αυτοκινητόδρομο. Το σύστημα διοδίων που εφαρμόζεται είναι ανοιχτού τύπου, με ενιαία  χρέωση για όλες τις  διαδρομές.  Με αυτό το καθεστώς,  οι μικρού μήκους μετακινήσεις αποτελούν  αντικίνητρο για τους οδηγούς του αυτοκινητοδρόμου, που απορροφά  μεγάλο μέρος της κυκλοφορίας των οχημάτων εντός του λεκανοπεδίου, διασχίζοντας μεγάλο τμήμα του αστικού ιστού της πόλης. Συνολικά, υπάρχουν 39 σταθμοί διοδίων με  195 λωρίδες (πύλες).

Εμπορική Διαχείριση

Η Διεύθυνση Διοδίων, Εμπορικής Διαχείρισης και Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης της Αττικής Οδού, απασχολεί 568 εργαζομένους με κύριο σκοπό:

  • Τον σχεδιασμό της εμπορικής πολιτικής και τη διαχείριση των συνδρομητικών προγραμμάτων
  • Τη λειτουργία & τη συλλογή διοδίων
  • Τη διαχείριση θεμάτων που απασχολούν τους συνδρομητές μέσω της Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης.

Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών (Τ.Ε.Π)

Το Τμήμα Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών (Τ.Ε.Π.) απαντά στον αριθμό 210.668.2222, εξυπηρετώντας καθημερινά κατά μέσο όρο 1.266 κλήσεις, ενώ συμβάλλει και στην αντιμετώπιση έκτακτων περιστατικών, συνεργαζόμενο με το  Κέντρο Διαχείρισης Κυκλοφορίας. Η υψηλή αποτελεσματικότητα της υπηρεσίας έχει κερδίσει τις προτιμήσεις των  χρηστών που επιλέγουν,  σε όλο και μεγαλύτερο ποσοστό, να απευθύνονται   στην  Tηλεφωνική Eξυπηρέτηση για το σύνολο των ερωτημάτων  τους.