camera

Σε περαιτέρω άνοδο οι υψηλοί δείκτες ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση στην Αττική Οδό

Ποσοστά που αγγίζουν το 99% κατέγραψε πρόσφατη έρευνα που μέτρησε, μεταξύ άλλων, την ικανοποίηση από την εξυπηρέτηση που προσφέρει το προσωπικό της Αττικής Οδού.
Ο σύγχρονος αυτοκινητόδρομος, που έχει αποτελέσει πρότυπο κατασκευής και λειτουργίας, συμπληρώνει φέτος 10 χρόνια παροχής υψηλού επιπέδου υπηρεσιών, με βάση διεθνείς προδιαγραφές. Οι οδηγοί, εκτός από την οδηγική εμπειρία σε μια άρτια υποδομή, έγιναν αποδέκτες ευγένειας και επαγγελματισμού από τους υπαλλήλους της Αττικής Οδού, πρωτόγνωρα για τα ελληνικά δεδομένα.
Όλα αυτά τα χρόνια, η Αττική Οδός, προκειμένου να βελτιώνει συνεχώς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών της, διεξάγει σε ετήσια βάση έρευνα μέσω των εταιριών Invision/Metron Analysis. Η πρόσφατη έρευνα πραγματοποιήθηκε τον Ιούνιο του 2014 σε δείγμα 3.412 οδηγών που έκαναν χρήση του αυτοκινητόδρομου και 501 συνδρομητών. Ιδιαίτερα υψηλά είναι τα ποσοστά που καταγράφηκαν στον τομέα της ικανοποίησης από την εξυπηρέτηση (99% στους σταθμούς διοδίων, 98,6% στα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών, 91,4 από την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών). Υψηλά ποσοστά (97,1%) επίσης καταγράφει και το αίσθημα ασφάλειας των οδηγών που χρησιμοποιούν την Αττική Οδό, ενώ το όφελος χρόνου από τη χρήση του αυτοκινητόδρομου είναι κατά μέσο όρο μισή ώρα περίπου σε κάθε μετακίνηση.

Ο αυτοκινητόδρομος προσφέρει επίσης δωρεάν υπηρεσίες οδικής βοήθειας με ταχύτητα και αποτελεσματικότητα σε κάθε συμβάν, ενώ το ήθος και τον επαγγελματισμό του προσωπικού των ομάδων περιπολίας και επέμβασης συγχαίρουν σε πληθώρα ευχαριστήριων επιστολών προς την εταιρία οδηγοί που αντιμετώπισαν πρόβλημα στο δρόμο.

Η Αττική Οδός μετρά σήμερα πάνω από 500.000 συνδρομητές, οι οποίοι εξασφαλίζουν άνετες διελεύσεις με εκπτώσεις, με τη χρήση της ηλεκτρονικής συσκευή e-PASS στην Αττική Οδό αλλά και στο υπόλοιπο διαλειτουργικό δίκτυο αυτοκινητοδρόμων της χώρας.