1024

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΚΤΑΚΤΗΣ ΑΝΑΓΚΗΣ

Σύμφωνα με την απόφαση της ΕΕΤΤ Αριθμ. 966/2 – ΦΕΚ 5266/Β/30-11-2020, ενημερώνουμε τους χρήστες μας ότι η κλήση στο 1024 υπόκειται στην Τιμολογιακή Πολιτική που εφαρμόζει έκαστος πάροχος κινητής και σταθερής τηλεφωνίας. Για την πληρέστερη ενημέρωσή σας, θα πρέπει να ανατρέξετε στην ιστοσελίδα του παρόχου σας και στην ιστοσελίδα του Παρατηρητηρίου Τιμών, Τηλεπικοινωνιακών και Ταχυδρομικών Προϊόντων Λιανικής της ΕΕΤΤ.

210 668 2222

ΤΗΛΕΦΩΝΟ ΕΞΥΠΗΡΕΤΗΣΗΣ ΠΕΛΑΤΩΝ

camera

ΔΙΕΘΝΗΣ ΑΝΑΓΝΩΡΙΣΗ ΓΙΑ ΤΗΝ «ΑΤΤΙΚΕΣ ΔΙΑΔΡΟΜΕΣ Α.Ε.» ΜΕ ΤΟ 1Ο ΒΡΑΒΕΙΟ ΑΠΟ ΤΟ IBTTA (International Bridge, Tunnel and Turnpike Association)

Στο Σικάγο των ΗΠΑ, στο πλαίσιο ειδικής τελετής στο περιθώριο του 77ου Ετήσιου Συνεδρίου της Διεθνούς Ένωσης Γεφυρών, Σηράγγων και Αυτοκινητοδρόμων (International Bridge, Tunnel and Turnpike Association – ΙΒΤΤΑ), απονεμήθηκε στις Αττικές Διαδρομές το 1ο Βραβείο για το 2009 (Toll Excellence Award)

 

Το IBTTA είναι διεθνής φορέας με έδρα την Ουάσινγκτον των ΗΠΑ, στον οποίο συμμετέχουν πάνω από 320 εταιρίες που διαχειρίζονται αυτοκινητοδρόμους, γέφυρες και σήραγγες με διόδια, από 50 χώρες του κόσμου. Tο IBTTA έχει κύριο στόχο του την ανταλλαγή τεχνογνωσίας μεταξύ των μελών του για τη βελτίωση, την προώθηση και την ενίσχυση των υπηρεσιών στο χώρο λειτουργίας των αυτοκινητοδρόμων. Βραβεύει κάθε χρόνο με την απονομή «Αριστείων» εταιρίες που επιδεικνύουν άριστες, δημιουργικές και καινοτόμες πρακτικές στη Διοίκηση, την Εξυπηρέτηση Πελατών, τη Λειτουργία, την Εταιρική Κοινωνική Ευθύνη και την Τεχνολογία.

Με το βραβείο “Toll Excellence Award”, το οποίο αποτελεί την κορωνίδα των βραβείων του Διεθνούς αυτού Οργανισμού και επίζηλο τίτλο τιμής των εταιριών και φορέων που δραστηριοποιούνται στον τομέα της λειτουργίας αυτοκινητοδρόμων, η Αττική Οδός και οι Αττικές Διαδρομές, τιμώνται και βραβεύονται για την εφαρμογή του καινοτόμου προγράμματος με τίτλο «Αποτίμηση της Επιτυχίας» (“Monitoring the Success”). Πρόκειται για ένα πρόγραμμα που τέθηκε σε εφαρμογή από τη Διοίκηση της εταιρίας, για την καταγραφή και βελτίωση των Δεικτών Απόδοσης των διαδικασιών και των πρακτικών που ακολουθούνται από όλα τα τμήματα της εταιρίας. Αναλυτικά, το πρόγραμμα που εφαρμόσθηκε στην Αττική Οδό καλύπτει τους τομείς Στρατηγικής, Οργάνωσης, Χρηματοοικονομικής Διαχείρισης, Νομικής Υποστήριξης, Επικοινωνίας, Ανθρώπινου Δυναμικού, Αξιολόγησης Κινδύνων και άλλων υποστηρικτικών ενεργειών, αποσκοπώντας στην ποσοτικοποίηση των πρακτικών μέτρων που εφαρμόζουν όλες οι Διευθύνσεις και τα Τμήματα της εταιρίας.

Για την Αττική Οδό και τις Αττικές Διαδρομές, η τελευταία αυτή υψηλή διεθνής αναγνώριση που προστίθεται στα πολλά βραβεία που έχουν ήδη αποκτήσει καθώς και στην αναγνώριση των πρακτικών διαχείρισης που εφαρμόζονται, αποτελεί μία ακόμη επιβεβαίωση των προσπαθειών και του επαγγελματισμού του προσωπικού. Παράλληλα δεσμεύει την εταιρία σε μια ακόμη μεγαλύτερη προσπάθεια βελτίωσης και αφοσίωσης στο έργο της λειτουργίας του δρόμου και της εξυπηρέτησης των χρηστών του.