%PHOTOCAPTION%

Συχνές ερωτήσεις

  1. Τι κερδίζω αν γίνω συνδρομητής στην Αττική Οδό;
    Κερδίζετε και χρόνο και χρήμα. Χρόνο, γιατί περνάτε από τις ηλεκτρονικές λωρίδες e-PASS χωρίς να σταματάτε και να ψάχνετε για ψιλά. Χρήμα, γιατί κερδίζετε σημαντικές εκπτώσεις, ανάλογα με το συνδρομητικό πρόγραμμα που θα επιλέξετε.

  2. Πώς θα επιλέξω το συνδρομητικό πρόγραμμα που με συμφέρει;
    Για να επιλέξετε το συνδρομητικό πρόγραμμα που ταιριάζει στις ανάγκες σας θα πρέπει να γνωρίζετε την κατηγορία του οχήματός σας και τις διελεύσεις που πραγματοποιείτε (κατά προσέγγιση) ανά ημερολογιακό μήνα (π.χ. 1 - 31 Μαρτίου). Με τον Υπολογιστή της Αττικής Οδού θα βρείτε το συνδρομητικό πρόγραμμά που σας συμφέρει.

  3. Πόσο θα χρεωθώ για τη συσκευή;
    Η συσκευή e-PASS παραχωρείται δωρεάν προς χρήση στους συνδρομητές της Αττικής Οδού.

  4. Η έκπτωση γίνεται μέσα στον ημερολογιακό μήνα;
    Στα προγράμματα Bonus & Friendly ισχύουν κλιμακωτές εκπτώσεις που υπολογίζονται ανά διέλευση και ηλεκτρονική συσκευή ως και την τελευταία ημέρα του μήνα (π.χ 1-31 Μαρτίου, 1-30 Απριλίου). Στα προγράμματα Express & Moto η έκπτωση είναι σταθερή και ανεξάρτητη από τον αριθμό των διελεύσεων που πραγματοποιούνται σε μηνιαία βάση, ενώ ισχύει από την πρώτη κιόλας διέλευση.|

  5. Γίνεται να έχω περισσότερα από δύο οχήματα στον ίδιο συνδρομητικό λογαριασμό;
    Δεν υπάρχει περιορισμός στον αριθμό οχημάτων σε κανένα από τα Συνδρομητικά Προγράμματα προπληρωμής (Express, Bonus, Friendly, Moto). Το μόνο που χρειάζεται είναι να επιδείξετε κατά την εγγραφή σας την άδεια κυκλοφορίας για κάθε ένα από τα οχήματα. Σε αυτή την περίπτωση, τα e-PASS όλων των οχημάτων εντάσσονται στο ίδιο πρόγραμμα χρεώσεων και έχουν «κοινό χρηματικό ταμείο».

  6. Μπορώ να χρησιμοποιώ το ίδιο e-PASS σε δύο διαφορετικά οχήματα;
    Για τη διευκόλυνσή σας, προμηθευτείτε μία ακόμη συσκευή e-PASS για το δεύτερο όχημά σας (η συσκευή παρέχεται χωρίς χρέωση).

  7. Τι δικαιολογητικά χρειάζονται για να εγγραφώ συνδρομητής;
    Διαβάστε για τα σχετικά δικαιολογητικά στην κατηγορία «ΘΕΛΩ ΝΑ ΓΙΝΩ ΣΥΝΔΡΟΜΗΤΗΣ» .

  8. Εάν δεν μπορώ να προσέλθω ο ίδιος για τη διαδικασία εγγραφής, τι εναλλακτικές έχω;
    Εφόσον είστε ιδιώτης ή ελεύθερος επαγγελματίας, μπορείτε να κάνετε εξουσιοδότηση σε τρίτο πρόσωπο, θεωρημένη από δημόσια αρχή για το γνήσιο της υπογραφής. Ο εξουσιοδοτημένος θα πρέπει να έχει μαζί του τα δικαιολογητικά σας και την ταυτότητά του. Στην περίπτωση που είστε εταιρία, μπορεί ο νόμιμος εκπρόσωπος της εταιρίας να εξουσιοδοτήσει τρίτο πρόσωπο σε επιστολόχαρτο της εταιρίας σφραγισμένο και υπογεγραμμένο.

  9. Πού θα τοποθετήσω τη συσκευή e-PASS στο αυτοκίνητό μου;
    Η συσκευή e-PASS πρέπει να βρίσκεται τοποθετημένη, σταθερά, στο παρμπρίζ του αυτοκινήτου σας

  10. Τι πρέπει να προσέχω όταν περνώ από την ηλεκτρονική λωρίδα;
    Όπως δείχνουν τα σήματα που είναι τοποθετημένα στη λωρίδα, εισέρχεστε στην αποκλειστική λωρίδα e-PASS μόνο αν έχει ολοκληρωθεί η συναλλαγή του προπορευόμενου οχήματος και έχει κλείσει η μπάρα, κρατώντας πάντα απόσταση ασφαλείας 10 μέτρων από το προπορευόμενο όχημα και με ανώτατη ταχύτητα 20 χλμ./ ώρα.

  11. Πού μπορώ να ανανεώσω το λογαριασμό μου;
    Υπάρχουν στη διάθεσή σας οι παρακάτω τρόποι ανανέωσης του λογαριασμού σας:
    ΜΕΤΡΗΤΑ ΚΑΡΤΑ
    (άμεση πληρωμή)
    ΚΑΡΤΑ
    (πάγια εντολή)
    ΕΠΙΤΑΓΗ ΗΜΕΡΑΣ*
    (μόνο για νομικά πρόσωπα)
    Σημεία Εξυπηρέτησης
    Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
    Εισπράκτορας


    *Σε διαταγή της Αττικής Οδού Α.Ε.

    Στο δίκτυο συνεργαζόμενων τραπεζών/επιχειρήσεων:
    ΤΑΜΕΙΟ WEB BANKING PHONE BANKING ATM ΠΑΓΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΜΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΜΕΣΩ Η/Υ SMARTPHONE & TABLET
    ALPHA BANK
    EUROBANK
    * *
    POSTBANK
    ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
    ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
    CARREFOUR
    *
    SHELL
    *
    EKO
    *
    BP
    *


    (Τα έξοδα πληρωμής ορίζονται και κρατούνται εξ ολοκλήρου από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα/επιχειρήσεις)

    * Η ανανέωση είναι δυνατή μόνο με την προσκόμιση της ηλεκτρονικής συσκευής e-PASS.
    ** Για κατόχους πιστωτικών ή προπληρωμένων καρτών Eurobank

    Οι πληρωμές που πραγματοποιείτε μέσω τραπέζης καταχωρούνται στο σύστημα πληρωμών μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα και ΜΟΝΟ εφόσον στην αιτιολογία της πληρωμής σας καταχωρηθεί ο οκταψήφιος κωδικός πελάτη/συνδρομητή, που είναι ο ίδιος με τον αριθμό που αναγράφεται στο λογαριασμό σας ή στην αίτηση εγγραφής σας, σύμφωνα με τα υποδείγματα που ακολουθούν.



    υπόδειγμα 1



    υπόδειγμα 2

    Σε περίπτωση μη καταχώρησης του οκταψήφιου κωδικού, η πληρωμή σας, δυστυχώς, δεν καταχωρείται στο σύστημα.

    Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν καταχωρούνται στο σύστημα πληρωμές σας με μεταφορά ή έμβασμα από άλλο τραπεζικό ίδρυμα.
  12. Τι πρέπει να κάνω σε περίπτωση που χάσω την ηλεκτρονική συσκευή e-PASS ή την Κάρτα Λογαριασμού;
    Από Δευτέρα έως και Σάββατο και ώρες 08:00 - 19:00, καλέστε την Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών στο 210 6682222 ή απευθυνθείτε σε ένα από τα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών για να δηλώσετε την απώλεια της συσκευής σας. Εάν επιθυμείτε να δηλώσετε απώλεια εκτός των προαναφερόμενων ημερών και ωρών λειτουργίας μας, σας παρέχεται η δυνατότητα αποστολής της δήλωσης απώλειας μέσω Fax στο 210 668 2240, αναφέροντας τον κωδικό πελάτη & τον κωδικό της ηλεκτρονικής συσκευής ή της Κάρτας Λογαριασμού, ώστε να ικανοποιηθεί το αίτημά σας την επόμενη εργάσιμη ημέρα.

  13. Για μοτοσικλέτες υπάρχει e-PASS;
    Για λόγους ασφαλείας, δεν επιτρέπεται η χρήση της ηλεκτρονικής συσκευής e-PASS για τη διέλευση των δικύκλων από τις ειδικές λωρίδες διοδίων e-PASS. Για το λόγο αυτό, δημιουργήθηκε το Συνδρομητικό Πρόγραμμα MOTO που απευθύνεται σε χρήστες δικύκλων. Το συνδρομητικό πρόγραμμα MOTO σας δίνει τη δυνατότητα να χρησιμοποιείτε την ειδική «Κάρτα Λογαριασμού» για διελεύσεις από λωρίδα με εισπράκτορα διοδίων, παρέχοντας σταθερή έκπτωση σε κάθε σας διέλευση.

  14. Για λεωφορεία και φορτηγά υπάρχει e-PASS;
    Για τους χρήστες των οχημάτων αυτών, έχουν δημιουργηθεί τα προγράμματα Express Truck & Friendly Truck, που εξασφαλίζουν εκπτώσεις ανάλογα με τον αριθμό των διελεύσεων που πραγματοποιούν οι συνδρομητές, οι οποίοι εφοδιάζονται με την ειδική Κάρτα Διελεύσεων. Ωστόσο, οι οδηγοί αυτών των οχημάτων (κατηγορίας 5 ή 6 της Αττικής Οδού) έφόσον κινούνται στο συνεργαζόμενο μέσω της Διαλειτουργικότητας οδικό δίκτυο (στην Ολυμπία Οδό, στον Μορέα, στον Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου και από το 1ο τρίμηνο του 2013 στη Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου) μπορούν αντικαταστήσουν την Κάρτα Λογαριασμού με τη διαλειτουργική ηλεκτρονική συσκευή e-PASS.

    Με αυτή θα μπορούν να περνούν από όλες τις ηλεκτρονικές λωρίδες των συνεργαζόμενων αυτοκινητοδρόμων που δεν θέτουν περιορισμό ύψους και διαθέτουν την ειδική σήμανση. Στην Αττική Οδό θα πρέπει να χρησιμοποιούν μόνο τις λωρίδες με εισπράκτορα, στον οποίο δίνουν την ηλεκτρονική συσκευή e-PASS για τη διέλευσή τους (με εξαίρεση το σταθμό διοδίων Ρουπακίου, όπου υπάρχει ηλεκτρονική λωρίδα για φορτηγά).

  15. Ποιες είναι οι κατηγορίες των οχημάτων και πώς μαθαίνω σε ποια ανήκει το δικό μου;
    Δείτε τις κατηγορίες οχημάτων και τις αντίστοιχες χρεώσεις στην κατηγορία «ΤΙΜΕΣ ΔΙΟΔΙΩΝ».

  16. Πώς μπορώ να ενημερώνομαι για το υπόλοιπο του λογαριασμού μου;
    Το ηλεκτρονικό σύστημα (e-PASS), το οποίο είναι εγκατεστημένο και λειτουργεί σε όλους τους σταθμούς διοδίων της Αττικής Οδού, εμφανίζει ηλεκτρονικά τα εξής μηνύματα κατά τη διέλευσή σας:

    Ωστόσο, μπορείτε να λαμβάνετε πληροφορίες που αφορούν το συνδρομητικό σας πρόγραμμα (π.χ. υπόλοιπο του λογαριασμού σας, πληρωμές, χρεώσεις, αριθμό πραγματοποιούμενων διελεύσεων κ.ά) καλώντας την υπηρεσία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 668 2222, από Δευτέρα έως και Σάββατο και ώρες 08:00 έως 19:00.
    1. «Έγκυρο - Good», όταν το υπόλοιπο του συνδρομητικού σας λογαριασμού είναι επαρκές για την πραγματοποίηση διελεύσεων,

    2. «Οριακό - Low», όταν το διαθέσιμο υπόλοιπο του συνδρομητικού λογαριασμού είναι μικρότερο από το προκαθορισμένο χρηματικό ποσό που είναι ανάλογο με το συνδρομητικό πρόγραμμα στο οποίο είσαστε εγγεγραμμένος,

    3. «Άκυρο - Bad», όταν το υπόλοιπο του συνδρομητικού σας λογαριασμού δεν επαρκεί για την πραγματοποίηση συνδρομητικών διελεύσεων.

  17. Για τις διελεύσεις που θα πραγματοποιήσω θα λαμβάνω λογαριασμό διελεύσεων και αναλυτική κατάσταση;
    Ανάλογα με το συνδρομητικό πρόγραμμα που θα επιλέξετε, σας αποστέλλουμε μηνιαίο λογαριασμό διελεύσεων και αναλυτική κατάσταση ή ετήσιο λογαριασμό διελεύσεων, χωρίς την αναλυτική κατάσταση.

  18. Μπορώ να ενημερώνομαι ηλεκτρονικά για το λογαριασμό και την αναλυτική κατάσταση των διελεύσεών μου;
    Μέσω της ιστοσελίδας www.aodos.gr μπορείτε να εγγραφείτε στην υπηρεσία my e-PASS, η οποία παρέχεται δωρεάν και σας προσφέρει:
    1. - Τη δυνατότητα να βλέπετε το υπόλοιπο του συνδρομητικού λογαριασμού σας.

    2. - Διαθέσιμο όλο το ιστορικό των λογαριασμών διελεύσεών σας από την ημερομηνία της αρχικής σας εγγραφής ως συνδρομητές.

    3. - Πρόσβαση στους λογαριασμούς διελεύσεών σας μέσω αρχείου τύπου pdf.

    4. - Δυνατότητα επεξεργασίας των αρχείων με τη μορφή excel για κάθε ημερολογιακή περίοδο έκδοσης λογαριασμού διελεύσεων.

  19. Όταν κάνω πληρωμή για την ανανέωση του υπολοίπου του λογαριασμού μου θέλω να παίρνω τιμολόγιο και όχι απόδειξη.
    Σύμφωνα με την ισχύουσα φορολογική νομοθεσία, η εταιρία έχει την υποχρέωση να εκδίδει τα αντίστοιχα τιμολόγια μετά το τέλος του κάθε ημερολογιακού μήνα. Σε αυτά, περιλαμβάνονται οι διελεύσεις που πραγματοποιήθηκαν κατά τη διάρκεια του προηγούμενου μήνα. Σε κάθε περίπτωση λοιπόν, το τιμολόγιο εκδίδεται μετά την πραγματοποίηση των διελεύσεων και όχι κατά την προπληρωμή τους.

  20. Τι χρειάζεται για να αλλάξω το συνδρομητικό πρόγραμμα στο οποίο έχω εγγραφεί και κάθε πότε μπορώ να πραγματοποιώ αλλαγές σε αυτό;
    Αλλαγή του συνδρομητικού προγράμματος μπορείτε να την αιτηθείτε όποτε το επιθυμείτε, αλλά θα πρέπει να γνωρίζετε ότι η αλλαγή αυτή ενεργοποιείται από την 1η ημέρα του επόμενου ημερολογιακού μήνα. Για την πραγματοποίηση οποιασδήποτε αλλαγής, είναι απαραίτητο είτε να περάσετε από ένα εκ των ΣΕΣ της Αττικής Οδού με την ταυτότητά σας και να υπογράψετε το αντίστοιχο έντυπο, είτε να επικοινωνήσετε με την υπηρεσία Τηλεφωνικής Εξυπηρέτησης Πελατών στο 210 668 2222, από Δευτέρα έως και Σάββατο και ώρες 08:00 έως 19:00.

  21. Με τη συσκευή e-PASS μπορώ να πραγματοποιώ διελεύσεις και από διόδια εκτός της Αττικής Οδού;
    Χάρη στη διαλειτουργικότητα την υπηρεσία που εγκαινίασε η Αττική Οδός το 2008 και η οποία επεκτάθηκε στις 18/12/12 και προσφέρεται δωρεάν, μπορείτε να χρησιμοποιείτε την ηλεκτρονική σας συσκευή e-PASS για τις διελεύσεις σας, εκτός από την Αττική Οδό και στις ηλεκτρονικές λωρίδες των συνεργαζόμενων αυτοκινητοδρόμων:

    1. - Ολυμπία Οδός (Ε.Ο. Ελευσίνας- Κορίνθου-Πατρών)

    2. - Μορέας (Ε.Ο Κορίνθου-Τριπόλεως-Καλαμάτας)

    3. - Αυτοκινητόδρομο Αιγαίου (Ε.Ο. Αθήνας – Θεσσαλονίκης, Τμήμα Μαλιακός-Κλειδί)

    4. - Γέφυρα Ρίου-Αντιρρίου