Ο λογαριασμός μου online

Δείτε και διαχειριστείτε το υπόλοιπο του λογαριασμού σας κάνοντας κλικ εδώ:
my e-PASS ΕΙΣΟΔΟΣ

Πώς ανανεώνω το λογαριασμό μου;

Στην Αττική Οδό:
ΜΕΤΡΗΤΑ ΚΑΡΤΑ
(άμεση πληρωμή)
ΚΑΡΤΑ
(πάγια εντολή)
ΕΠΙΤΑΓΗ ΗΜΕΡΑΣ*
(μόνο για νομικά πρόσωπα)
Σημεία Εξυπηρέτησης
Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση
Εισπράκτορας

*Σε διαταγή της Αττικής Οδού Α.Ε.

Στο δίκτυο συνεργαζόμενων τραπεζών/επιχειρήσεων:
ΤΑΜΕΙΟ WEB BANKING PHONE BANKING ATM ΠΑΓΙΑ ΕΝΤΟΛΗ ΤΡΑΠΕΖΙΚΟΥ ΛΟΓΑΡΙΑΜΟΥ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΡΤΑ ΜΕΣΩ Η/Υ SMARTPHONE & TABLET
ALPHA BANK
EUROBANK
* *
POSTBANK
ΕΘΝΙΚΗ ΤΡΑΠΕΖΑ
* * *
ΤΡΑΠΕΖΑ ΠΕΙΡΑΙΩΣ
SHELL
*

(Τα έξοδα πληρωμής ορίζονται και κρατούνται εξ ολοκλήρου από τα χρηματοπιστωτικά ιδρύματα/επιχειρήσεις)

* H ανανέωση είναι δυνατή μόνο με την προσκόμιση της ηλεκτρονικής συσκευής e-PASS.
** Για κατόχους πιστωτικών ή προπληρωμένων καρτών Eurobank.
*** Για κατόχους πιστωτικών ή χρεωστικών καρτών ή λογαριασμού Εθνικής Τράπεζας.

Οι πληρωμές που πραγματοποιείτε μέσω τραπέζης καταχωρούνται στο σύστημα πληρωμών μας την επόμενη εργάσιμη ημέρα και ΜΟΝΟ εφόσον στην αιτιολογία της πληρωμής σας καταχωρηθεί ο οκταψήφιος κωδικός πελάτη/συνδρομητή, που είναι ο ίδιος με τον αριθμό που αναγράφεται στο λογαριασμό σας ή στην αίτηση εγγραφής σας, σύμφωνα με τα υποδείγματα που ακολουθούν.


υπόδειγμα 1


υπόδειγμα 2

Σε περίπτωση μη καταχώρησης του 8ψήφιου κωδικού, η πληρωμή σας δυστυχώς δεν καταχωρείται στο σύστημα.

Επίσης θα πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν καταχωρούνται στο σύστημα πληρωμές σας με μεταφορά ή έμβασμα από άλλο τραπεζικό ίδρυμα.

%PHOTOCAPTION%

Τηλεφωνική ανανέωση

ΕΠΙΤΟΠΟΥ ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΗ ΑΝΑΝΕΩΣΗ ΜΕ ΤΡΑΠΕΖΙΚΗ ΚΑΡΤΑ.
Ο ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΟΣ ΚΑΙ ΑΜΕΣΟΣ ΤΡΟΠΟΣ ΑΝΑΝΕΩΣΗΣ ΤΟΥ e-PASS

  • Την ίδια στιγμή
  • Χωρίς προμήθεια
  • Με ασφάλεια (μέσω της ηλεκτρονικής πλατφόρμας συναλλαγών της Τράπεζας Πειραιώς)

Τηλεφωνήστε στο 210 6682222 (Τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών Αττικής Οδού, Δευτέρα-Σάββατο 08:00-19:00 και Κυριακή 11:00 -19:00) και «γεμίστε» την ίδια στιγμή το e-PASS με χρέωση Τραπεζικής Κάρτας (Πιστωτική, Χρεωστική, Προπληρωμένη Κάρτα Visa ή Mastercard οποιασδήποτε Τράπεζας και American Express).

Κι ακόμα, όταν ταξιδεύετε στο διαλειτουργικό οδικό δίκτυο, ανανεώνετε τηλεφωνικά κατά τη διάρκεια του ταξιδιού σας το e-PASS (καθώς δεν υπάρχει αυτή η δυνατότητα στους σταθμούς διοδίων των άλλων αυτοκινητοδρόμων).

Ώρες λειτουργίας Τηλεφωνικής Εξυπηρέτηση Πελατών Αττικής Οδού 210 6682222
Δευτέρα-Σάββατο 08:00-19:00 και Κυριακή 11:00 -19:00

%PHOTOCAPTION%

Η υπηρεσία my e-PASS και σε mobile app

my e-PASS mobile app για smart phones και tablets με λειτουργικό σύστημα Android & iOS.

_

Εγκαταστήστε ΔΩΡΕΑΝ την εφαρμογή my e-PASS από το play store ή το app store για να μπορείτε ανά πάσα στιγμή και από όπου κι αν βρίσκεστε:

  • Να βλέπετε το υπόλοιπο του συνδρομητικού σας λογαριασμού, βάσει της τελευταίας ενημέρωσής του από το κεντρικό σύστημα
  • Να ενημερωθείτε για όλους τους τρόπους ανανέωσης/πληρωμής του συνδρομητικού σας λογαριασμού
  • Να ανανεώσετε τηλεφωνικά το συνδρομητικό σας λογαριασμό με χρήση τραπεζικής κάρτας μέσω της Τηλεφωνικής μας Εξυπηρέτησης
  • Να μάθετε όλα τα σημεία όπου μπορείτε να ανανεώσετε το λογαριασμό σας επί της Αττικής Οδού
  • Να μάθετε όλα τα σημεία/διευθύνσεις των συνεργατών μας, όπου μπορείτε να ανανεώσετε το λογαριασμό σας εκτός Αττικής Οδού (καταστήματα τραπεζών και επιχειρήσεις)
  • Να πάρετε πληροφορίες για την πρόσβαση στα Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών της Αττικής Οδού και το ωράριο λειτουργίας τους
  • Να συνδεθείτε άμεσα με την τηλεφωνική Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού για οποιαδήποτε πληροφορία ή ενημέρωση και να αποστείλετε ηλεκτρονικό μήνυμα στην Εξυπηρέτηση Πελατών της Αττικής Οδού

Για οποιαδήποτε επιπλέον πληροφορία μπορείτε να επικοινωνείτε μέσω:
e-mail: customercare@attikesdiadromes.gr
Τηλ.: 210 66 82 222 (Δευτέρα – Σάββατο 08:00-19:00 και Κυριακή 11:00 -19:00)

Πώς μπορώ να διακόψω τη συνδρομή μου;

Μπορείτε να διακόψετε οποιαδήποτε στιγμή τη συνδρομή σας, εφόσον το ζητήσετε εγγράφως, σ' ένα από τα 12 Σημεία Εξυπηρέτησης Συνδρομητών επί της Αττικής Οδού και επί του αυτοκινητόδρομου Μορέας (Ε.Ο. Κορίνθου-Τριπόλεως-Καλαμάτας). Στην περίπτωση αυτή, θα πρέπει να έχετε μαζί σας την ταυτότητά σας ή το διαβατήριο και να επιστρέψετε τη συσκευή e-PASS ή την ειδική κάρτα λογαριασμού σε κατάσταση λειτουργίας, ενώ το τυχόν διαθέσιμο υπόλοιπο του λογαριασμού σας θα σας επιστραφεί.
Για εταιρικούς λογαριασμούς, απαιτείται εξουσιοδότηση σφραγισμένη και υπογεγραμμένη από τον νόμιμο εκπρόσωπο.