ΕΠΙΤΥΧΗΜΕΝΗ Η ΚΑΜΠΑΝΙΑ ΤΗΣ ΑΤΤΙΚΗΣ ΟΔΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΔΙΚΗ ΑΣΦΑΛΕΙΑ

Ολοκληρώθηκε με επιτυχία η καμπάνια της Αττικής Οδού και της εταιρίας λειτουργίας Αττικές Διαδρομές Α.Ε. με στόχο την ευαισθητοποίηση του κοινού σε θέματα οδικής ασφάλειας. Η καμπάνια αυτή, που αποτελεί συνέχεια των εκστρατειών που υλοποιεί κάθε χρόνο η «Αττική Οδός» τα τελευταία χρόνια, αναπτύχθηκε σε τρεις φάσεις απευθυνόμενη σε διαφορετικά κοινά-αποδέκτες με ανάλογες ενέργειες και ραδιοφωνική υποστήριξη. Η πρώτη φάση της καμπάνιας είχε ως στόχο τους νέους και θέμα αλκοόλ και οδήγηση. Η «Αττική Οδός» συνεργάστηκε με το Ινστιτούτο Οδικής Ασφάλειας «Πάνος Μυλωνάς» για την επιτυχημένη «Νύχτα χωρίς ατυχήματα» που οργανώθηκε σε μεγάλα παραλιακά κέντρα αρχικά στις 6 Σεπτεμβρίου. Στη συνέχεια επαναλήφθηκε το Σάββατο 18 Οκτωβρίου 2008, στο πλαίσιο της μεγάλης Πανευρωπαϊκής διοργάνωσης «Ευρωπαϊκή Νύχτα Χωρίς Ατυχήματα», που πραγματοποιήθηκε ταυτόχρονα σε 20 χώρες. Στόχος της Παγκόσμιας κινητοποίησης ήταν η υπενθύμιση στους νέους ότι αλκοόλ και οδήγηση δεν πάνε μαζί. Η δεύτερη ενέργεια απευθύνθηκε στους μοτοσικλετιστές, που αποτελούν ένα κοινό στο οποίο η «Αττική Οδός», λόγω του μεγάλου ποσοστού ατυχημάτων, έχει στόχο να επενδύσει με μία σειρά ενημερωτικών δράσεων και πρωτοβουλιών. Η ενέργεια αυτή αναπτύχθηκε σε διάστημα δύο εβδομάδων κατά τις οποίες διανεμήθηκαν στα διόδια 2 διαφορετικά έντυπα σε 2 φάσεις. Το πρώτο αφορούσε την ενημέρωση των χρηστών του αυτοκινητόδρομου, αλλά και του συνόλου των μοτοσικλετιστών, για τα υψηλά ποσοστά δυστυχημάτων στην Αττική, ενώ το δεύτερο ήταν ένας πολυσέλιδος «οδηγός» ασφαλούς οδήγησης για μοτοσικλέτες, γραμμένο από τον ειδικό κ. Θ. Χούντρα. Τέλος, η τρίτη φάση της καμπάνιας απευθύνθηκε στους γονείς με θέμα την ασφάλεια των παιδιών στο αυτοκίνητο. Για την ενέργεια αυτή η «Αττική Οδός» συνεργάστηκε με το Σωματείο Αντιμετώπισης Παιδικού Τραύματος και διένειμε στα διόδια ειδικό έντυπο-οδηγό ασφαλούς κυκλοφορίας για παιδιά, με αφορμή την 19η Οκτωβρίου, ημέρα πρόληψης παιδικού ατυχήματος. Παράλληλα, σε συνεργασία με την εταιρία Chicco, έδωσε τη δυνατότητα στους ακροατές 17 ραδιοφωνικών σταθμών να αποκτήσουν συνολικά 155 παιδικά καθίσματα αυτοκινήτου.